Aku perlu kembali mencoret.

Assalamualaikum.

Fuh.. Aku rasa dah cukup masa nak rehat-rehat dan meninggalkan belog aku ni dah bersawang. Datang nak vakum habuk kejap. Ada tak yang rindu dengan cerita aku yang entah pape? Hokey. Memang tak ada!

Letak la sikit muka perasan aku kat bawah ni. Ada banyak sangat cerita yang aku nak share dengan korang sebenarnya. Serius banyak. Cuma tak tau nak cerita dari mana dulu.

Tapi apa pun, aku just wanna share hidup aku yang semakin sempurna sekarang. Ehemm. Sempurna camne? oke tunggu the next entry InsyaAllah.


Ikhlas,
Anita.

Comments

puanstoberi said…
Selamat Kembali dear :)

Citer la byk2.. rindu nak baca celoteh cik nita :)
shafie@ karun said…
kembali sempurna..tahniah ye, nanti kwin jgn lupa jemput mber2 k hehehehe
Cik Da said…
winduuuunya kembali bersiaran....dik g mane menyepi tanpa berita hik2.....
selamat kembali nita..rindu juga nak tahu cite terbaru nita..nanti cite ok...
wah..lecturer sudah kembali..hihi.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA