The BB yang menjadi idaman hati!


Assalamualaikum...

Pepagi hari status di fb yang berbunyi "Because i smile is you..." ehem. Pasal apa pulak lah cik Nita ni kan? oke abaikan dulu. Sebab memang ada cerita dia. Cuma tak tercakap dan mungkin tak sesuai nak cerita awal-awal ni. Dah sampainya masanya nanti adalah. hee

Cuma sekarang ni aku dalam mood meroyan nak BB! Serius aku nak. So ini target barang yang aku beli untuk tahun ni before kereta next year. Kereta apa aku nak beli? Ha tu nanti aku cerita yer. Berangan macam-macam aku nih.

Aku pun tak tau kenapa aku pilih BB dan bukan i-phone dan sama waktu dengannya. Hp bb yang seperti di bawah ini. Alaaaa, aku sangat suka! Tapi the problem is, aku tak tau langsung camne nak bezakan yang bb curve, bold and tourch ke apa entah tu. huh.

Boleh tolong bagitau enggak, camne nak pilih yang the best dan nak bezakan semua tu. Jasa anda semua amat dihargai. Kalau boleh suggest mana yang the best okey. Jugak janganlah yang memahal sangat. I tak mampu youu..



Ikhlas,
Anita

Comments

xleh nak tlg..xpakai..hihi.
Zana Adieyza said…
akk pakai hp biasa jer.. so x dpt nk bagi tips.. sorry dear..
Marlina Mohtar said…
hehe...akak memang zero bab-bab handset ni. Akak dari dulu pakai nokia je, sekarang ni pakai Nokia E5 je :)
Chekgu Azrine said…
tak pakai bb gak sis.. hehehe
::CIK LYNN:: said…
wat survey2 kt kdai2 hp...hehe
sori kak ita tak reti hp ne..hubby yg pandai sikit bab ne...kak ita pakai hp biasa aje..janji boleh call dan sms...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA