Perihal Politik

Assalamualaikum.

Sorry to say, aku sangat lah tidak berminat  nak join cerita kalau dah melibatkan politik. Lagi-lagi bertentangan dengan apa yang sangat tak relevan. Tapi masalahnya, mana satu yang releven? Korang tau? Kalau tau tu kononnya ada yang berhimpun bagai. Apa dapat? 

Jawapan dia aku rasa dapat PUAS HATI. Tapi puas hati ke?

Sampaikan ada sorang kawan aku ni, siap call and text aku untuk menerangkan betapa gahnya dia join benda tu tempoh hari. Panjang berjela mesej dia. Tapi yang aku balas cuma "lantak korang lah. Aku tak ambik port.."

Terus senyap kawan tu.

Eh macam emo tak entry ni? hee :P

Ikhlas
Anita.


Comments

cik dila said…
Hahaha,sama la. Not interested!
Bersih la apa la,pe jadah la semua tu. Tak fhm langsung.. T-T

cis,aku pun emo jugak bile bab ni. Hahaha.
cik dila said…
Hahaha,sama la. Not interested!
Bersih la apa la,pe jadah la semua tu. Tak fhm langsung.. T-T

cis,aku pun emo jugak bile bab ni. Hahaha.
dhiera zainudin said…
me too.. tak amek port pun~ lantak korang la...
suka msg nita tu..hihi.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA