Super Spontan!

Assalamualaikum...

Siapa tengok cerita 'Super Spontan' ? Tengok? Tahu? Maybe ramai yang tahu kot.

Oke. Serius aku memang tak tahu menahu itu cerita apa! Kesian sungguh aku. Tapi aku pergi tengok live last week! Dapat tiket free lah katakan orang bagi. Tetiba nak keluar makan tu, kawan aku tanya. "Nak tak tengok super spontan live kat Finas?"

Aku pun, errr oke je jummmm! Berdesup laju dia bawak kereta. Sampai sana dalam kul 9.40 pm tu, dah duduk pun dalam studio. Aku still garu-garu kepala dengan kawan aku tak tau citer apa.

Then start show pukul 10 pm tu, keluar lah Adibah Noor as a pengacara dan retis-retis lain. Dan... baru lah aku tau cerita apa! hee. Lawak-lawak. Tapi memang superb! BEST gila. Gelak tak ingat dalam tu.

Aku sangat suka kumpulan beruang comel! Maaf ye kumpulan angsa ganas. :P

Then...

Aku tak tau la muka aku terkeluar dalam tv dengan riang ria nya. Siap ada yang mesej aku tanya eh ko tgk super spontan dengan bla bla bla. So aku balik rumah tengok-tengok kat u tube ada la pulak kan. Sempat lah aku print screen. Perasan gelamor kejapp. :D

Tadda..muka aku riang ria gumbira. lalala


episode 2 part 1

Lain-lain part korang boleh tengok kat you tube lah yer. Malam ni pun ada lagi live jam 10 malam @ astro warna untuk episod 3. Tengok lagi jummm!

Tapi aku tak boleh nak nengok, nak balik kampung malam ni. Bye!

Ikhlas,
Anita.


Comments

Myra Arshad said…
waaaa. untunglaa bole tengok live. best kot. hehe. i loikee :D
tak tengok coz tak langan astro warna kot....mesti ketawa mcm nak pecah perut kan...
puanstoberi said…
Aaaa....tgk ngan boipren yeeee... :D
Cik Anita said…
@Myra Arshad (:

jum Myra datng sini kita tengok sesama. hee
Cik Anita said…
@anitadiana

layan kat u tube je kak. Nita pun takde astro warna gak. hehe
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

aaaa.

belum bopren lagi lah kak. kawan~

hee

:P
Zana Adieyza said…
akk mmg tgk super spotan ni dr episod 1.. memang kelakar giler.. eh, samalah yunk.. akk pun suka kumpulan beruang comel..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA