The 1 month Anniversary punya cerita

Assalamualaikum.

Alkisahnya nak kongsi bersama, walaupun hakikatnya tak perlu pun nak ada entry gediks ni. Tapi aku nak say a milion thanks buat YUI sebab aku dah beli sesuatu pada dia untuk hari anniversary aku yang sebulan!  Sebulan pun nak kecoh kan. Aku tempah bantal perhiasan untuk Mr. N aku. Ehemm. 

Masa bantal comel ni sampai, aku teruja gila. Dats why lah aku siap bergambar dalam opis. Sebab pos pakai alamat opis.  Siap suruh kawan-kawan aku amikkan gambar bagai. Aduhai kenapalah dengan aku sekarang nih. *gatal kan?*

muka orang teruja! wehhhu.

 teruja kuasa dua! =p

Nak diikutkan, sebenarnya opis mate aku suggest suruh aku jahit sendiri je. Tapi tangan aku ni kaku ya Rabbi. Takut tak menjadi jer. So malas nak pikir banyak, tempah jer dan bayar. Tak mahal pun, tapi aku puas hati dan jahitan dia sangat kemas. Apa yang aku mintak, itulah yang aku dapat hasilnya. Berbaloi-baloi. Thanks sekali lagi untuk Yui.

Aku bagi masa malam 23hb yang lepas, balik dari makan jam 1230 malam lebih kurang. Sebelum turun kereta, aku macam nak tak nak jer bagi. Sebab rasa cam alamak, bebudak sungguh cara aku ni. Umur dah sesuai jadik mak orang. Tapi konon nak romantik gitew plus nak surprise lah kan.

So, aku bagi jelah kan... tadddaaaa!

Cuma jawapan dari Mr, N is, bantal busuk kecik katanya. Tak boleh nak peluk pun dia kata bantal tu. Aku suruh bawak balik masuk bilik, dia tak nak. Dia letak dalam kereta. Waduh-waduh.

p/s: sesiapa rasa cam nak oder tu, boleh je terus oder kat Yui ni ha. Serius tuan belog ni sangat friendly & senang nak berunding dengan beliau. Recomended!<3

Ikhlas,
Anita.

Comments

hihi..tq dear.. alhmdulillah..tu la,kck kan..haha.. smpan dalam kete udah =)
Eintan Nurfuzie said…
huhu... bila la dpt turn barney akak ni nusha.. anyway... comey seh
puanstoberi said…
hikhik... pompuan mmg sker menda2 camni, tp lelaki... huhu.
tp tatau la kalo dia jenis lelaki yg sker bagi2 bunga, tedi bear bagai ni kan.. kalo asben akak.. aaa.. sebagaimana di citer dlm blog tu lah. huhuhu.. dan akak... redhoooo je nakkk :D
Unknown said…
comel..ok la letak dalam kereta..siapa tengok mesti jeles..kalau letak dalam bilik tak de sapa nampak.lagipun orang lelaki bukan suka memerap dalam bilik..heheh
cik dila said…
Hahaha,cepat2 kawen..
Teratak pena said…
amboi... amboi... amboi... gatal kalau tak kacau orang tak pe...
Cik Da said…
bagus jugak letak dlm kete nanti org naik dah tau dia ada awek ikikikiki...
ohhhhhhhhhh...patut lah yui tak bagi tahu...kak ita ingat ayat kat bantal tu..he..he
YouSOF said…
Ok kami nampak muka teruja tu.. hehe


Comel je kalau ada kawan perempuan bagi hadiah macam ni.. ;)


Letak dalam kereta jangka hayat bantal tu mungkin lebih panjang.. hehe
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

hehe. kecik tapi bermakna! thanks sekali lagi buat Yui.. :)
Cik Anita said…
@eintan nurfuzie

hehe. oder je kat Yui! comfirm dapat.. hihi
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

hehehehe. itulah dia! orang pompuan memang suka pada benda sweet2 gini..haish, so kalau dapat laki yg appricate apa kita bagi..sangat okey lah kan..tapi encik suami akak layankan aje kan, so tu pun dah sangat sweeetttt! hehe
Cik Anita said…
@diana

hehe. kalau boleh nak suh dia bawak dalam poket.. kidding! betul gak tu..dalam bilik kang berhabuk plak.. hee
Cik Anita said…
@Chekgu Azrine

ecehhh juga lah! ehemm. :P
Cik Anita said…
@cik dila

amin!!

memang nak..tapi x mampu.. hua hua
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

hee. dun wori.. ni gatal yg masih dibendung lagi. heeee
Cik Anita said…
@Aida78

betul lah! setuju apa akak kata..before this tak terpikir pun benda tu.. hee
Cik Anita said…
@anitadiana

hehehe. saja! nak surprise..sebab masa Yui post entry tu, Nita belum bagi lagi kat MR.N.. :D
Cik Anita said…
@YOUsoF

SO?

kamu suka if kawan perempuan bagi benda camni? ke looks childish sangat?? huhu
Lynn Damya said…
Salam, wahh simple...and nice..sy pon ade buat2 jugak pillow handmade ni, klw sudi meh jenguk HUMMY LOVEY kat facebook ya, haha thank you (siap promote pulak kan, sorry) :D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA