Majlis pertemuan Jodoh Riduan Asmara

Assalamualaikum.

Ini cerita Ahad lepas sebenarnya. Aku mengajak Mr N pergi kenduri kahwin classmate kat Kuala Selangor. Plus nak kenalkan beliau dengan sahabat-sahabat baikku. Memula dia cam segan, tapi aku paksa jugak ikut.

Maka, beramai-ramai lah kami berkonvoi pergi ke Kuala Selangor. Semua tak tau jalan kan. Jadinya aku lah yang tunjuk jalan kononnya. Mr. N tukang bawak kereta. Kereta dia kan, aku mana ada kereta dong. Pergi total semua ada 5 kereta. Walaupun yang bawak kereta memasing ada yang lambat, ada yang laju sampai lah jugak rumah pengantin.

Pulak tu yang kahwin classmate lelaki. Sangat terkejut pada mulanya bila tau si Riduan ni kahwin. Kami yang perempuan-perempuan ni belum sampai seru lagi. Cepat sungguh kan dia? Untung lah badan. Aku ni bila lah ye? Tak sabor dah ni. Muahaha.

 the bestie! <3

 Romantik sungguh si pengantins.

Tahniah diucapkan buat Encik Riduan Asmara dan isteri atas pertemuan jodoh yang diharapkan kekal kebahagiaan dunia akhirat InsyaAllah.

p/s Aku sebenarnya sedondon berwarna pink masa pergi kenduri ni dengan Mr. N. Cuma tak sempat nak ambik gambar sama. Segan pun yer. So tak ada lah kenangan sama-sama pakai baju yang berwarna sama juga. sobs.

Ikhlas
Anita.

Comments

shafie@ karun said…
bestnyer g kenduri hehehe...nanti ko pon da x lame da tu..
tahniah buat pgntin ea.. time nita, jgn lupa jmput..hihih
tahniah buat pengantin..kenapa tak ambil pic sedondon....tak sabar kak ita nak tengok...
Zuriana Zainun said…
adoi...skoden blok pun takde gmbr "Artis" tu..ingatkan segan nak uplod kat fb je..rupenye kt blok pun tak ade..huhu...kempunan eden.
ainraus said…
wahh. best2! suka pergi kenduri kahwin! :D
Cik Da said…
hansome lah kot lelaki 2 dia laku dulu dari gurl2 ikikiki....
Salam ziarah..

Sempoi jer pengantin posing cam tu kan..
dilavincci said…
DAMN...skrg aku pecaya wan kawen......eee....hahahaha
mama zara said…
saya ada pic kamoo berdua...tp tggu nk uplod je...tggu...
Cik Anita said…
@shafie@ karun

MEMANG best lah kan! ada pulak aku..ko lah lepas ni. muehehe
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

Bukan yui dulu ke yg nak jemput? haha
Cik Anita said…
@anitadiana

terima kasih,

Alah..kami segan nak ambik pic sama!

:P
Cik Anita said…
@zuriana

weyh Zue! retis lah snagat kan? sapa yg cakap dengan ko camtu? memang nak kena sekeh lah tu..huh!
Cik Anita said…
@ainraus

lagi2 kawan yg kawen, memang suka lah kan.. hehe
Cik Anita said…
@Aida78

haha.

maybe lah kot Kak Aida! tu yg dia jalan dulu. kita ni x lawo, tu tak laku2.. :P
Cik Anita said…
@CikPuanHaLia

pengantin posning camtu sebab mr. photog yg suruh..hehe
Cik Anita said…
@dilavincci

wei-wei!!

hahaha.

harus percaya pada jodoh beliau! kita doakan je yg terbaik..
Cik Anita said…
@mama zara

lupa plak!

ko je yg ada..huu. cepat upload! tp mesti buruks kan.. haha

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA