Mama Anita & Baby Aniq!

Assalamualaikum.

Ini satu lagi cerita yang ketinggalan zaman aku tak sempat nak cerita. Perihal my sahabat baik Mama Ika yang dah selamat melahirkan baby boy Aniq. Alhamdulillah selamat sudah. (sekarang dah nak habis pantang pun). 

Aku balik kampung tempoh hari sempat lah menjenguk kejap dekat hospital & sempat jugak nak kiss dan hug baby Aniq nih. Sangat teruja hokey bila kawan baik kita ada anak! Lagi-lagi kawan yang kita kenal dari dunia hingusan sampai tak berhingus.
Before this sempat lah aku pegang-pegang dan main perut kawan aku sorang ni. Berteka teki apakah gerangan jantina. Maka tepatlah tilikan kami semua, baby boy! sebab kelam semacam je muka kawan aku ni masa tengah sarat. hee. Sesuka hati je kan nak mengata orang muka kelam bagai.

Ni masa aku menjenguk kat hospital.

Baby Aniq

Then the last picca ni masa my sahabat ni sanding tahun lepas. Eh tahun lepas ke apa eh? Aku tak ingat sangat dah. Pulak tu... 3 minggu lagi, my sahabat baik yang sebelah kanan aku yang tudung hitam ni akan menamatkan zaman bujang pulak. Yang baju hijau? kau bila?

Ikhlas,
Anita.

Comments

Chekgu Azrine said…
InsyaAllah..soon kan?hehe
cik dila said…
Baby comel,suke main dgn baby. tp tak berani dukung,takut. wawawa..
Nurul Yaqeen said…
yg g kenduri huda sekali tu kan?
geram plak tgokbabay kecik sbb anak2 da besar
suri said…
bila tuan ini nk naik pula?
tahniah...tak kekok nita pegang beby..dah boleh dah tu..he..he
Cik Anita said…
@Chekgu Azrine

yeah. soon! tapi entah bilanya la kan. hehe
Cik Anita said…
@cik dila

eh tak berani nak dukung plak? kenapanya?? halah-halah..oke jer.. senang je dukung. :D
Cik Anita said…
@Nurul Yaqeen

YER sayang.. :) akak ipar hairani.
Cik Anita said…
@suri

tuan dia? ehemmm. sabar-sabar. tggu je kad lepas ni. ehem. :P
Cik Anita said…
@anitadiana

boleh apa tu kak Ita? mcam kurang pahm ni. hihihihi

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA