Hari 22 - Tarikh tarikh penting dalam hidup anda

Assalamualaikum.

Meneruskan cabaran 30 hari hokey!

Part ni aku agak tergaru-garu sebab nak kena ingat dan mengingat tarikh-tarikh penting orang penting dalam hidup kita! Ramai kot yang penting ni. Family + kawan-kawan baik + Mr tersayang. Aku start dulu tarikh penting untuk family aku.

|| Birthday keluarga ku yang tersayang ||
Ayahanda: Cuma ingat SEPTEMBER =P
Bonda: 13 JUN
Abang Ayob : SEPTEMBER
Kak Ina : 20 OCTOBER
Kak Linda: 06 SEPTEMBER
Kak Shima: 09 MARCH
Kak Jua: 25 DECEMBER
Kak Ety: 14 AUGUST
Zeni: 24 JUNE
Najah: 20 JUNE
Husna: 21 APRIL
Hakim: 15 OCTOBER

|| Birthday <3 ||
Mr. N : 05 September

|| The Anniversary ||
23 April 2012

|| Birthday my bestie ||
Zan: 04 NOVEMBER
Ika: 03 MARCH
Syuhada: Tak ingat lah. sobs.
Jilah : 06 MARCH
Nana : 04 AUGUST
Ira : 21 DECEMBER
Ana: 14 FEBRUARY
Ekin: 22 MARCH
Azie: 07 JULY
Fara: 29 OCTOBER 
Iela Vincci :  Aku tak tau! SORRY :D (please drop ur komen & bagitau! )
Buchary: 23 JUNE
Bebet : 09 MARCH

Lamanya aku duk menaip benda alah ni. Nak ikutkan memang otak aku ni gagal nak ingat semua. Tapi nasib baik ada FB! So dapat cedok dari sana. HAHA. Sungguh tak jujur aku nih. Ada lagi ke tak eh tarikh kalian yang aku tak tulis kat sini? Kalau ada sila tegur aku tauuuuu.

Ikhlas,
Anita.


Comments

yui punya? 18/10 muahahha.
Cik Da said…
my bufday 23 julay kene masuk dairy jugak tau ikikikiki....
kak ita herus ingat tarikh 22/5 ne..besday si arisya ke 2th...
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

Ni nak kena tambah note nih! hee
Cik Anita said…
@anitadiana

yeah. Bufday Arisya mesti mama dia bg hadiah best2. :)
dilavincci said…
7 dec...meh simpan cpt..
puanstoberi said…
akak nyer.. patblas doblas. huhu:D
mama zara said…
23.4.2012....ak msuk keje first day..so..igt la ko punye anibeseri kn..wahahaah

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA