Hari 24 - Tempat yang paling anda gemari untuk makan

Assalamualaikum.

Meneruskan 30 hari cabaran. (mood lemau menaip entry nih)

Then persoalan dia is, tempat yang paling anda gemar untuk makan?

Ya sangat diakui aku memang pencinta pada benda makan-makan. Bagi saja apa, aku memang tidak memilih. Bagi saja makanan baru untuk dicuba, aku akan mencuba walau apa pun rasa. Tapi...yang halal dan bertepatan dengan syarak lah. Jangan yang tidak-tidak pulak. kan?

Cuma bila dibagi soalan mana the best place untuk makan? Aku sedikit garu-garu kepala. Macam tak ada. Tapi aku nak share tempat makan ni yang aku akan pergi dalam keadaan sedih-sedih di suatu ketika dahulu.

Eh sebelum tu, aku ni memang jenis tak kisah kalau makan sorang-sorang kat kedai makan! Oke. Pilihan utama is KFC. 
 sumber: sini

Aku pun enggak tahu kenapa, kalau sedih sangat tu tak kisah walau apa jua problem melanda,  dekat KFC lah aku duduk... Kalau tetiba dapat makan KFC aku akan happy sekelip mata jer. Tu yg nak imbas kembali zaman-zaman aku dengan ex-cinta, kalau aku merajuk ke apa, ubat aku KFC jer. Senang gila!

Tapi sekarang cam dah tak suka sangat KFC. Still makan, cuma tak lah selahap dulu yang gila-gila punya! Makan KFC sekarang pun bila teringin jer. Satu reason dia lagi, KFC price dia tak mahal sangat kan banding fast food yang lain-lain.

Ikhlas,
Anita.

Comments

puanstoberi said…
Aaa... akak kan dah lama sgt tak makan kfc. tatau kenapa, tp cam tak lalu btul nak makan. in fact, akak giler kan ayam goreng mekdi. hurmm...
suka gak tp mmg xsuka lau mkn sorng..lau buat, mmg ada yg pleik la tu..
eima said…
bleh kawan ngan my eldest son fahim tu ...suka KFC than mcd ....hari2 tau ari tu ... mak pak jemu sampai tapau beger otai mkn kat dlm tu ..hahaha
Izwa Kamaruddin said…
arrgghh..kene pegi cari kfc la pulak tengahari nih!aduyaii..
suri said…
salam..
hai yang apa kbar? asal bad mooooood tell me why hee...

cik nita ada fb ker?
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

eh camtu plak? alah.. nanti kot kita makan sama ke, baru akak selera makan kfc ker? hee. Aah orang selalu cakap ayam mcD sedap. tap Nita tak kenan sangat plak...
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

eh Yui tak pernah makan sorang??? Nita selalu sangat kott. haha
Cik Anita said…
This comment has been removed by the author.
Cik Anita said…
@eima

haaa. ada dah geng! ni yang syok ni.. ekekeke
Cik Anita said…
@:: Mrs.Eady ::

cari! jangan tak cari. hehe. rasa cam lapar lah pulak tetiba..
Cik Anita said…
@suri

Ala.. ni bad mood kisah yang lama-lama. hee. Eh ada lah yang Suri. :)
suka ..anak-anak suka makan ayam k.f.c ne..kalu yg lain kurang sikit...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA