Hari 25 - Makna disebalik link blog anda

Assalamualaikum.

Meneruskan 30 hari cabaran!

Dah masuk entry hari ke  25.  Tinggal 5 entry jer nak setelkan task ni. Kalau dah siap baru lah aku lega.  Makna di sebalik link belog aku? Alah... Jawapan dia senang aje dong. Aku pernah bagi tau sebelum ni. Kat entri yang mana aku dah tak ingat. (malas nak godek entri lama sebenarnya)

Makna dia? Oke. Terbalikkan nama belog saya ini "ANITADAHAHS". Dan anda akan tahu nama sebenar saya. Kretip tak i? 

ini dia www.anitadahahs.blogspot.com (iklan muka tuan rumah)

Sekian terima kasih.

Ikhlas,Anita.

Comments

ok lah tu..nama blog kak ita dunianita 74...tetang kak ita dan family..mcm diary lah kekonon.....dan anitadiana..gabungan kak ita dan si kak diana..74 tahun kak ita..tua dah..he..he
Cik Da said…
anitadiana kot...
Lysa said…
Sahadatina kan? :)
sedapnya nama :D
unique nama awak...Shahadatina..:)
Chekgu Azrine said…
Sedapla nama sis..unik sgt!!
Begitulah kisahnya nama blog disebalik nama ya..br akak tau :D
suri said…
pendek anama ada lagi ke hujungnya?
Teratak pena said…
Kak Siti tau.... bijak-bijak...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA