Kerja ini...

Assalamualaikum.

Alaaa. 

Mula-mula pos aku dah mengeluh sebab rasa last entry aku Friday yang lepas. Sepatutnya aku kena maintain ada entry setiap hari. Harini dah hari Rabu, baru nak ada entry baru. Sungguh. Sungguh aku tak menyempat langsung bila pagi petang ada kelas. Nak buat entry auto publish pun tak menyempat. Apatah lagi nak blogwalking. Cemano nak buat? Internet kat rumah enggak ada. Broadband aku tak bayar.Padan muka aku.

Meh aku nak tunjuk sikit muka student aku yang separuh nih. Nak diikutkan ramai lagi, ini yang sempat aku snap sikit ajer. Takkan nak snap banyak-banyak kan. Nanti apa pulak dorang pikir lecterur dorang nih. Sengal ke apa. Ke batak ambik gambar. teehehe.

gelap gelita kan? hiks. ;P

So maaf yer kalau  aku tak reply komen kalian. Bukan sengaja. Betul-betul tak sengaja! Nanti aku free aku singgah balik.

Ikhlas,
Anita.

Comments

pelajar lg besar dari pgajar ni..hihi.
eima said…
menakutkan ....
seyes aku takut ngan pak² itam ni ... tatau nape ...mungkin pengaruh soratkabar ngan tv ni ...hehehehe


berhati² ye ....
puanstoberi said…
derang blaja bahasa ke kat situ Nita?? Bahasa Melayu kah?? tetiba trus tingat 'black money'. huhu
Chekgu Azrine said…
Adat org kerja sis..biasa ar klu blog xberupdate..eh..tu mcm kata akk je..hehe
Cik Da said…
kacak semua studen nita ha3....cikgu kecik jerk....studen beso ni mcm ne...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA