Musim kenduri kahwin bermula!

Assalamualaikum.

Start minggu lepas dan dalam dua minggu lagi ni, musim orang kahwin-kahwin. Almaklumlah, musim cuti sekolah memang cam gini. Then dah start jugak para sahabat tercinta memasing nak menamatkan zaman bujang!

Aku jelah yang sempat tak sempat nak pergi kenduri yang banyaks! Bertindan-tindan tarikh plus lokasi jauh-jauh. Cemana nak pergi? Serba salah dibuatnya. Kang tak pergi semua kang, baru adil kan? Tapi kalau tak pergi kenduri orang, cemana orang lain nak datang kenduri aku? Ha. Karma gak tu.

So permulaan kenduri untuk kali ni is rumah isteri Ecam di Sungai Buloh. Pergi yang pihak isteri walaupun tak kenal isteri kawan aku ni. Nak diikutkan kenduri rumah kawan aku ni minggu depan 27hb, tapi disebabbkan tarikh tu 3 orang kawan aku yang kat kampung pulak nak kahwin. Maka aku kena adjust lah cam gitu.

Pergi macam biasa lah, dengan Mr, N. Menjadi driver aku ke sana sini. hihi .Sedondonlah kami berwarna gelap hitam plus kelabu. Sepadan tak kami? eh? Entah pape soalan aku.

.bergambar bersama pengantin itu wajib.

 -sama cantik sama padan-

Apa pun, tahniah sekali lagi buat ECAM & ISTERI! Semoga kekal kebahagiaan dunia akhirat. Amin. =)

p/s: serius. Aku memang loike purple! Tengok jelah belog aku kan.. hee

Ikhlas,
Anita.

Comments

tahniah buat mereka..

ok yg kelabu itam tu bakal la tu..hihi.amiinn.
Cik Da said…
penganting itam lagi sepadan beb...
eima said…
pesal tak suruh penganti bg peluang nita dok atas pelamin yg kelabu tu ...mana tau cuti sekolah next ni ...itam kelabu plak hehehe
tahniah...yg bergambar dengan pengantin tu bila lagi...
suri said…
kemaruk ungu ar ni mesti suka lagu kumpulan ungu kan?

selamat pegantin bru utk shbt admin.
Teratak pena said…
tahniah buat pengantin baru... semoga panjang jodoh dan dimurahkan rezeki..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA