Selamat Hari Guru :)

Assalamualaikum.

Hari guru rupanya kan hari ni. Tapi tak ada sapa nak wish kat aku. Kesian gila kan statement aku.  Maka kami hanya berwish antara kami dalam opis ni. Kesian sekali lagi. 

Tapi tak ada apa pun sebenarnya. Tu luahan hati yang entah hape-hape.  Kalau mengajar kat sekolah yang banyak budak-budak. Memang lah kan kalian akan dapat hadiah yang macam-macam. Tapi tenaga pengajar  macam aku, memang tak lah kot. Suasana dia dah lain. 

Sebabnya bila di fikir  balik, waktu aku jadi student kat bumi hijau dulu. Tak pernah pulak aku wish benda alah ni kat aku punya pensyarah-pensyarah. So no komen lah. Memang camtu lah kot trend dia.

Maka dengan itu, sekali lagi... Selamat hari guru untuk warga blogger yang menjadi pendidik, kawan-kawan, ahli keluarga dan untuk aku juga! Semoga hati kita dikekalkan keikhlasan untuk menjadi pendidik yang berjaya dan berdedikasi InsyaAllah.
 sumber - SINI

Ikhlas,
Anita.

Comments

slmt hari pensyarah nita..hihi.
Cik Da said…
selamat hari guru cikgu anita...ikikiki...
selamat hari guru nita..walaupun pensyarah..tinggi sikit daripada cikgu ..tugas lebih kurang aje kan nita...mengajar..he..he

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA