Tak ada tajuk :P

Assalamualaikum.

Mood aku sangat noti lah sekarang plus mood cam gatai nak menggatai. :P Maapkan aku kalau korang semua nak termuntah baca belog aku ni sekarang asyik ada sebut pasal Mr. N je memanjang.

Dulu...

Ye dulu memang diakui, aku cam geli gelaman terbaca post yang cintan-cintan dan rasa cam alamak korang ni. Pasal apalah nak cerita pasal cinta-cinta saja. Sekarang ni, hamik aku. Karma datang kembali namanya! Aku tengah berperasaan separuh tidak normal. Dalam hati ada taman bunga dong. Bunga yang sangat banyaks.

Waduh-waduh. Aku sedang angau! Oke jum muntah lagi dan lagi sesamaaaaaaaa.... :D Ni picca malam semalam lepak kat dataran Shah Alam dengan adik Zeni sekali.Thanks tu Miss Photog oke.

Walaupun aku sedang angau, semalam aku hampir nangis depan Mr. N sebab sangat terkejut!!! Tak ku sangka-sangka, dalam masa hampir bertahun. My ex-cinta mesej aku dan bertanyakan khabar. Hmm. Sebelum ni, aku menangis-nangis mesej dia. Sampaikan tahap merayu-rayu cam orang sewel. Tapi dia buat tak tau jer.

Tapi...

Kenapa sekarang bila aku dah jumpa orang yang aku sayang, ya sangat sayang... Dia seolah-olah cam datang balik. Oh tuhan. Sila kuatkan hati aku. Aku perlu ingatkan diri aku, bahawa semua tu dah berlalu.

Kamon Anita, kau dah ada dunia baru sekarang. Kau perlu terus pandang depan dan jangan sesekali berpaling kepada insan yang tak pernah nak hargai kau sebelum ini!

p/s: Yeah, apa pun Mr. N tetap di hati ini. Harap kekal kebahagiaan ini. InsyaAllah. Please pray for me again! eceh.

Ikhlas,
Anita.


Comments

eima said…
pas n ..kompom ko asek cite pasal anak plak ... hahahaha wish u happiness dear
dugaan datang untuk menguji..eceh.. :)
hihi,yui doakan ea..amiinn.
puanstoberi said…
haipp..haipp..sila teguhkan hati itu yer adikk...

hihik. mmg napak dari raut wajahmu itu, yg kamu mmg sdg dilamun cinta.
eceh.

Tkpe..akak doakan yg bebaik je yer. dan smpai la akak dpt kad jemputan dari Nita :)
Chekgu Azrine said…
doakan kebahagian sis....semua bergantung pada hati sis.. sis perlu kuat menghadapi cabaran dan dugaan dunia percintaan..
Cik Da said…
hiiiap jgn pandang belakang...dah dapat yg hensome muka lak serupa mcm kembar...org cakap jodoh panjang...so stay dengan yg ada.yg dah berlalu 2 biarkan....
dah lah nita..yg lalu biar berlalu...........pandang ke hadapan..kak ita tumpang happy sekang ne...he..he
dilavincci said…
you turn back, u DIE..he is JERK...fuck him off ya....dont try to reverse back..
Saffatun_ said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Anita said…
@eima

Anak?

alamak.. lama lagi tu nak cerita pasal anak tu. hee. sabar2.. maybe pasal kahwen ke? upsss. muahaha
Cik Anita said…
@CikPuanHaLia

adushh.

tak tertanggung dengan dugaan. tapi dugaan tu memang akan ada. maka sedang bersiap sedia untuk tempuh dengan matang dan tenang. ecehhh
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

nampak bahagia? hee. Maybe lah kot. :D DOAKAN yg terbaik utk Nita tau!!

kad?
kad raya ke? hee. InsyaAllah kalau panjang umur plus panjang jodoh. Amin.
Cik Anita said…
@Chekgu Azrine

Thanks kak Azrin!

harapnya camtu, harapnya kuatlah hati ni..sebab kita tau kita sangat lemah. huhu

:)
Cik Anita said…
@Aida78

terima kasih kak Aida. eh muka sama? maneda..macam tak jer. :P

yaa.

memang nak pandang ke depan! tak mau dah toleh belakang sangat. :D
Cik Anita said…
@anitadiana

HEE.

Tak dah Kak Ita, haritu je cam teremo. Skg emosi dah stabil dah. Doakan yg terbaik utk kami!

:D
Cik Anita said…
@dilavincci

fUHHH.

mmg DIE!

I know that! thanks for remind me about that.

:)
Cik Anita said…
@cik una

Cik Husna!!!

ayat kau memang terbaikkk. Tp terpaksa i remove. muahaha
huda said…
tu lah dugaan yunk...aku pun penah alami bende yg sama jugak...tp nak buat macam mana..kita dah pun jmpe seseorg yg betul2 kita syg...soo move on...jgn penah pandang ke blakang lg k...chaiyookkk!! :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA