Titanic 3D

Assalamualaikum.

Lupa lah nak update, yang aku tengok wayang last week dengan Mr. N dekat OU. Nak diikutkan dah berapa minggu dah Titanic 3D ni keluar panggung. Kan? Cuma kitorang yang tengok lambat. Sebabnya tiap minggu nak tengok asyik penuh jer sit sampai ke depan hidung.

Tapi disebabkan mulut aku ni asyik merengek-rengek je cakap nak tengok jugak kat Mr. N, maka dia beli lah tiket wayang lepas balik kerja. Yela, sebabnya Mr. N ni opis dia kan sebelah OU, maka dia berdesup jalan dah sampai. Lagi-lagi dia nak belanja, so bila dia tanya nak tak tengok Titanic? Mula-mula cam malu alaaa tak nak. Tapi lepas tu cakap NAK jugak. hee. Jugak sebenarnya nak tengok Battleship. Tapi cerita tu pun penuh jugak. So next week lah kot tengok cerita Battleship nih.

Maka menonton lah kami cerita Titanic 3D midnight jam 11.30. Habis dalam 2.30am lebih kurang. So far, Titanic memang cerita dia best kot. Rasanya memang semua orang pernah tengok. So aku mengharapkan cerita 3D dia sangat ohsem dengan kesan-kesan khas kejadahnya. Tapi bagi aku tak ohsem sangat 3D dia. Entah kenapa aku rasa camtu. Maybe sebab spek yang dia bagi asyik jatuh-jatuh je longgar. Aku je yang cakap camtu, tapi bila aku tanya Mr. N dia kata ohsem je. Sebab dia memang orang media. So nampak lah part-part cantik di hati dia.

Tapi cemana pun, aku nak bagi 4 dari 5 bintang. Tak nak bagi penuh 5 bintang. Sebab cerita dia banyak sangat potong! Kurang feel dia bila dah potong-potong. 


Suka part yang, u jump i jump! Romantik gitew. Lagi-lagi tengok dengan si dia yang tersayang. Kan? Gatai kan? Nak kena sekeh kan?
 
Tehehehe.


Ikhlas,
Anita.

Comments

puanstoberi said…
akak rs nak tgk jugak retu. tp tak ter tgk.. takpe lah. huhu :D
Cik Da said…
eeeee...gatai dah ni...
Cik Da said…
jom nita kita g main bowling sbb opis mr.n ni dekatkan boleh le wekeen ni kita main bowling nak x....
ainraus said…
wah. si tersyg kerja media prima ehhh?
tak tengok lgi..ari pekerja ,ari tu bawa aqil tengok wayang cite uncle usin..sengal aje cite nya..
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

Alah.. nape x tengok? hee. Xpe jer, akak tengok cerita lain jelah! sebab cerita dia lebih kurang aje dong..

:D
Cik Anita said…
@Aida78

Alamak kak Aida! haha :P
Cik Anita said…
@Aida78

bila tu Kak Aida? kena planning betul2 nih.. good idea gak tu!
Cik Anita said…
@ainraus

hee. boleh dikatakan camtu lah. :D
Cik Anita said…
@anitadiana

Uncle usin? cerita apa eh? Nape Nita tak tau ni. huhu
Cik Da said…
ok nanti kita plan okie....

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA