Jumpa Najwa Latif. Yeay!

Assalamualaikum.

Hari ini Isnin yang indah. Kan? =)

Oke memang diakui aku sekali lagi meninggalkan laman belog nih. Ha itulah dia aku kan, selalu mungkir janji nak update dengan konsisten. Tup-tup BE aku pun dah lari berterbangan. Fuh. Cedih sungguh. Aku tak sempat lah nak mengadap and baca belog dalam opis. Sebabnya sekarang, aku kena update belog untuk student. Ada kelas online pulak dah. So aku dah log in belog sana, tak sempat nak log in belog sini. Kena jadi admin pulak lagi. Paham jelah.

Oke abaikan pasal semua tu. Banyak cerita yang sangat ketinggalan zaman. Ketinggalan jugak dengan cerita-cerita korang semua. Nak baca laju-laju pun dah tak sempat. Ni sekarang free sikit sebab student  dah lepas test 1 pagi tadi. Paper je belom tanda. Anyone nak tolong aku tanda paper?

Hee.

Meh nak kongsi sikit, aku jumpa Najwa Latip sabtu lepas. Ada recording untuk ntv7 dalam rancangan ala-ala gig, rooftop! Bulan 9 kot keluar cerita dia. Disebabkan Mr. N aku as a krew kat sini, maka terpergi lah aku dari pagi sampai ke petang. Teman dia kerja lah konon. Ekceli bukan Najwa je, ada Akim AF tu sekali. Cuma aku tak ambik gambar dengan hakim tu.

Mehla tengok seketul je pic aku letak dengan Najwa Latip and girlfriend kawan aku, si Atin. Pic-pic lain dalam hp, tak boleh nak transfer sebab usb tak bawak ke opis. 

 tema dia, 3 gadis comel. Boleh? =p

Ha, nak tambah satu lagi! Najwa Latip ni die memang comel and friendly! Siap lepas amik pic ni, salam-salam and cium tangan. Alahai si adik! Kekalkan rasa humble tu oke. Cuma satu je nak cakap, beliau ni a bit besar pada tang-tang ehemm. Cutting badan dia kurang sikit. Hee. So adik! Sila jaga makan dan badan. Ewah..sesuka hati aku je kan cakap orang lain. Padahal aku sama jer. tehehe.

Ikhlas,
Cik Anita.

 


Comments

Cik Da said…
waaa glemor nya jumpa artis....weh...kirim salam dengan najawa..
Eintan Nurfuzie said…
huhu.. sme je tinggi semua kan?
eima said…
wahh kecik2 dah besar2 ...huhu
syok la... hehehe
Nea Flerida said…
wahh jumpa artis ;)
Chekgu Azrine said…
akak suka muka dia..chomel!!
bestnya nita..jumpa najwa...anak anak kak ita semua dia hafal laju najwa..kak ita pun suka..nita nampak kurus dah dalm pic ne...
Anonymous said…
retis... lawa cap..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA