Menawan tangga Batu Caves!

Assalamualaikum dan selamat hari Jumaat.

Okeh, dengan rasminya aku nak menyatakan bahawa,  akhirnya kami berjaya menawan Batu Caves! Lama gila dah rancang, tapi baru semalam menjadi. Fuh.. Peluh-peluh ketiak jugak rupanya. Sebab  tangga dia curam.  Inilah kali pertama aku naik tangga Batu Caves ni. Sebab itu jugaklah aku teruja gila. Bukan aku je yang teruja. Kawan-kawan aku juga begitu.

Tak balik rumah pun lepas kerja. Just kami tukar baju kat opis then terus ke sini.

 the opismate a.ka. cikgu cikgi yang gila-gila.

Marina yang suka buat LOVE tuh...

Aku ada upload the picca yang atas ni kat fb, then tengok kan ada tangan kawan aku ni buat love. So ada sedikit pertikaian pasal kitorang pergi sini. Ada yang cakap dosa. Errr? yeke? Tak kot kan.. Kalau ada sebarang maklumat tambahan yang aku tak tau, just drop komen here oke. Sangat menghargai itu.

Maybe bergambar dengan latar belakang yang yellow tu. Bagi aku, this is just simple activity untuk menyihatkan badan. Tak niat nak tunjuk apa pun. Tak lebih dari itu. So just thinking positif. Yes, kami sangat berhati-hati ke sini. Before panjat tangga, dah get ready baca bismillah and selawat semua.

Kami sudah di atas! yeahhha =D

Tamau eh pertikaikan kami lagi. Cheers! 

Lepas ni ada planning nak ke sini hari hari walaupun tak ada teman. Sorang-sorang pun tak apa. Sebab dari rumah aku, ke sini jalan kaki pun sampai. Nak memantapkan drumstik aku ni ha bagi kecik molek. Plus kawan aku kata bagi memantapkan tang kaki-kaki dan pinggul. hihi

p/s: Korang dah pernah ke panjat ke? Ke belum kan? kan? 

Ikhlas,
Anita.

Comments

rasanya tak slh..bknnya p cium bnda tu pon kan =)
tak laratnya lah kak ita ..tengok tangga tu dah tahu dah..mesti jilir-jilir lidah nanti penat..ok gak tu nita turun lah 1-2kg..tapi kena selalu lah ..he..he..
Teratak pena said…
kira tak tangga batu caves tu? orang kata naik kita kira lain. turun lain... x tau le betul ke idak
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

haaa.. tulah kan..macam2 lah dorang ni..huh
Cik Anita said…
@anitadiana

haha. dah stop dah sekarang..rasa cam malas.. :P tp baru naik tangga dia sikit, memang dah cepat rasa penat..
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

eh yeke?

alamak..tak terpikir pulak nak kira. lain kali naik Nita kira lah!! hee

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA