Perihal baju baru...

Assalamualaikum.
ada gaya model tak? =D

Memula aku dah tepek muka aku yang over di sini. Sebenarnya aku nak cakap, aku sangat suka dengan baju aku ini. Baju yang baru aku beli dua minggu lepas.Ewahhh. Itu pun aku sibuk nak cakap kan? Ni baju yang sekarang ramai orang jual. Baju yang panjang lepas tu dia macam kembang-kembang sikit bawah dia. Tau tak? Banyak jual kat pasar malam or butik-butik.

Serius aku suka! Sebab dapat menampakkan aku kurus. Tengok gambar kat bawah ni, gambar aku dengan adik aku. Style baju kitorang pun sama. Sebab beli pun dengan orang yang sama. Cuma yang beza is corak dia. Tang kain dia tu, beli lain. Pandai-pandai lah match kain hitam dengan mana-mana baju.  Harga? Haaa... Standard harga dalam Rm100 jugak lah.

dua gadis pilihan? eh motip? =p

p/s: kesimpulannya, shopping itu memang best!


Ikhlas,
Anita.

Comments

puanstoberi said…
lawa..tp akak takut nak pakai..kang org igt baju peknen. huhu (T___T)
Cik Da said…
ooowh baju ni kalau pakai dengan legging lagi sesuai sbb dia labuhkan..hi3 tapi sis lom ado lagi ni ...
Eintan Nurfuzie said…
huhu... cantik baju tuuuu
Teratak pena said…
amboi... bukan main lagi dengan baju baru.... cantik... suka dengan warna biru
Marlina Mohtar said…
amboi...sakan dia ngan baju baru ye :)
cantik baju tu...labuh aje tutp aurat ..he..he...
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss YUI

oooo..

baju wakakakaka rupanya..hihih
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

ala,,ada plak camtu~ tak ada lah kak..baju peknen lain.heee..
Cik Anita said…
@Aida78

yerppp.

boleh jugak, cumanya sebab nak bawak g kenduri..so pakai kain lah..
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

hee. memang kemain lah ni.. saya juga suka biru! sangat soft kaler dia.. :)
Cik Anita said…
@Princess Solehah

hehe. bukan selalu, sekali sekala..
Cik Anita said…
@anitadiana

hee. baju yg tutup2 tu lah kan di cari.. :D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA