Segmen masakan : Siakap banyak rasa

Assalamualaikum.

Ini menu yang kami adik beradik masak beberapa minggu lepas, 'Siakap Banyak Rasa'. Banyak lagi menu sebenarnya. Tapi yang ini je sempat aku masukkan. 

Alkisahnya...

Memula tu aku goreng je ikan siakap tu terus. Entah hape-hape sebab dah salah step masak ikan siakap ni. Memang tak rangup lah ikan aku. Lepas tu akak aku masuk dapur, dia celup dengan tepung dan telur bagai. Baru lah menjadi sikit. Tapi sebab dah banyak makeover, ikan pun jadik tak cantik.

Tapi yang penting rasa mesti sedapppp!

Ikhlas,
Anita kuat makan.

Comments

LadyBird said…
rupa x penting.. yg penting kesedapannye..
eima said…
waqhhhh terer ...aku nk mkn ni kena pi kedai ..hehehe tak reti aku
nampak menarik dan sungguh sedap aje nita....
LadyBird said…
salam cik anita.. insyaAllah boleh andai kene dgn byrnnye.. setiap kilometer ade byrn tambahan dan penginapan perlu disediakan oleh pihak pengantin.
Eintan Nurfuzie said…
NMPAK CAM SEDAP.. NK RASA SKIT LEH?
Chekgu Azrine said…
dah lama tak makan ikan siakap..hehehe
eish! sedapnyeeeeeeeee :D
Cik Da said…
sedanya nampak.....

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA