Selamat berpuasa =)

Assalamualaikum...

hihi.

Mula-mula aku dah senyum kerang dah kat entry ni. Sebab hari ni dah hari yang ke 4  puasa. Tapi aku baru sempat nak ucapkan 'SELAMAT BERPUASA' kat sini. Memang pelik bin ajaib aku ni ketinggalan zaman.

So bagaimana dengan puasa anda? Sudah ada cuti kah? Eh?

Ha, nak singgah sini cuma nak cakap itu saja. Kot lepas ni, entry cuma nak cakap selamat hari raya jer. Harap tidak lah. Entah pape yang jadi pada aku lately, kepala otak serabut. Tu yang jadi lemau-lemau saja. Kot kalau sempat, aku buat maraton entry. Dengan kisah bomba datang rumah aku dan menyelamatkan kami satu rumah.  Bunyik cam best kan? Nanti aku cerita.

Sekian wassalam dan selamat berbuka! Jangan bazir-bazir beli makan kat bazar tuh.

Ikhlas,
Anita.



Comments

slmt berpose nita =)

cuti? opsss..hihi.
salam Anita.Sealmat berpuasa tuk anita gak...

pemanggang ajaib tu mmg guan dapo gas jer..xyah ssh2 kuarkn oben :D
cik dila said…
ohoiii.. awat yg serabut sgt nii?

Selamat berpuasa! Apa kes sampai masuk cerita bomba nya?
Cik Da said…
selamat berpuasa cik Anita...ni serabut dengan mr.n ni la ni tu yang serabut sangat ane satu nak jaga ni ha2....gurau...
AnaAnne said…
selamat berpose cek kiah...sian ko sakit gg...hehehhe
Teratak pena said…
selamat berpuasa dan selamat hari raya juge...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA