Cabaran 10 Hari 10 Gambar!


Assalamualaikum...

Aku terpikir-pikir dari tadi, aku nak buat something dalam blog ni for a while supaya aku konsisten update! Even aku dalam mood super duper busy ke, aku nak try hard update. Walaupun ke laut ke lepas ni. Tu abaikan. Yang penting niat tu ada kan? 

So aku duk google-google then jumpa yang ni, kira macam oke jugak lah sebab task ni guna gambar then macam kurang nak berceloteh kalau sibuk sangat. Dia kata dalam 10 hari. Tapi takut gak nanti nak siapkan amik masa sampai 20 hari ke. HEHE.

So ini dia antara cabarannnya... tadda... 

Day 1 - Your Facebook profile photo.
Day 2 - A photo of yourself a year ago.
Day 3 - A photo of someone you love.
Day 4 - A photo that makes you happy.
Day 5 - A photo of you making a funny face.
Day 6 - A photo of a former crush.
Day 7 - A photo of you and your best friend.
Day 8 - Your most recent photo of you.
Day 9 - A photo of you have taken.
Day 10 - A photo that makes you laugh.

kredit - sini 

Aku start cabaran ni besok lah! Boleh? Ha, then pada kalian yang rasa nak join gak cabaran ni. Meh join meh. 

Ikhlas,
Anita.


Comments

Cik Da said…
salam lma sudah menyepikan...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA