Day 3 - A photo of someone you love

Assalamualaikum.

Meneruskan lagi cabaran yang ke tiga! Ada 7 keping gambar lagi yang akan menyusul lepas ni. Nampak macam senang, tapi memikir panjang gak nak pilih gambar mana satu yang patut ke tak patut.

Haruslah aku letak picca KELUARGA yang tersayang! Tanpa mereka siapalah diri ini. =)


Then kedua, aku nak langgar syarat sikit. Kena letak satu pic je, tapi aku nak letak lebih plak. Aku nak letak gambar Mr. N yang tersayang lah kononnya. =P


Ini gambar masa raya haritu. Sedondon biru! Auwww. Baju yang aku pakai tu, ada cerita di sebalik dia. Baju yang aku sayang, tapi dah jahanam dah. Nanti aku rajin, aku update lah apa yang berlaku.

Ikhlas,
Anita.


Comments

ramainya family tapi yg last tu paling comel...he..he..lama tak singgah sori ya..
cik dila said…
Cewaaahhh,yang tersayang gitu! Ahaha..
YouSOF said…
Hidup tanpa insan tersayang pasti akan bosan bukan kepalang.. Barisan comel yang bawah tu penyeri hidup. ;)


Waah sedondon tu... ;P


outbound malang said…
semoga menjadi semangat .. :)
Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA