Kembali lagi. InsyaAllah... =)

Assalamualaikum.

Bismillahirrohmanirrohim...
 
Dub dab dub dab jantung aku masa nak bukak laman belog ni. Fuh. Feeling rasa macam pengantin baru pulak. Eh? Pengantin lah sangat. I bujang lah! hehe

Sebabnya aku rasa camni, sebab... aku langsung tak datang menjenguk blog ni. Dan juga rasa ketinggalan zaman ya Rabbi. Jugak ketinggalan tak tau perkembangan terbaru kawan-kawan yang lain. RINDU daku tak? Memang tak ada lah kan.

Maaf sangat ya. Banyak sebenarnya coretan yang nak dikongsi. Tapi itulah, aku ni penulis yang tak konsisten. Kalau dah banyak kerja je, mula lah tak menyempat singgah sini. Bila lah nak nak ada internet kat rumah ni! Kalau mengharap internet opis memang macam ni lah jadinya. Kerja banyak then bersawang belog ni!

Meh sini ucapkan SELAMAT KEMBALI pada aku. =P


Ikhlas,
Anita.


Comments

Zana Adieyza said…
cik nita, silalah update blog macam dulu.. akk rindu ok!!
Khalilah said…
Cabaran yg sama bg semua blogger;)
Jom trus berblog.

I'm new here sis ;)
Teratak pena said…
lama dah dengar cite adik kita sorang ni. apa pun selamat kembali... :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA