Segmen masakan kembali!

Assalamualaikum.

Segmen masakan kembali! 

Lama dah meninggalkan segmen yang aku cipta sendiri nih. Segmen yang menggemukkan diri aku. Kan? Aku rasa lah, sebabnya bila masak-masak gini. Then tak habis, aku paksa mulut dan perut aku habiskan. Tak nak membazir katanya. Bukan senang ouh nak cari duit.  Dah dapat duit, kau beli makan then buang-buang. Aku pegang prinsip tu. Tapi kadang ke laut jugak.


Menu malam tadi nih yang berasaskan bilis belaka! Sambal bilis masak cili api letak kentang, sayur air petola, kerabu mangga & bilis goreng.

Aku makan semua benda alah ni ratah-ratah jer. Nasik yang aku makan cuma sepucuk sudu jer. See? Betapa azam aku nak kurus dan murus. Harap-harap berjaya lah. Sebab target aku nak bawah 50!

Tapi...

Kalau dah masak macam ni  hari-hari, memang PAYAH lah. =P

Ikhlas,
Anita.


Comments

gud luck..moga berjaya...:)
Chekgu Azrine said…
semoga success ye sis..
Teratak pena said…
lauk yang simple tu kadang-kala bertambah pulak nasinya.... ape pun good luck untuk kuruskan badan
-meeSUPERGIRL- said…
sedapnyee .. ad resipi lagi bagos . hehe

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA