Giveaway istimewa!

Assalamualaikum.

Daku baru pulang dari Bandara Bandung malam tadi. Fuh. Selamat sampai. Tapi sampai sekarang masih lagi rasa pening gara-gara flight malam tadi. Kenapa-kenapa? Aku ingat aku sorang je yang macam tu. Tapi kawan aku pun sama pusing kepala rupanya. Oke abaikan.

Ha apa cerita di sana? Macam-macam yang kalut jadi kat sana. Memang niat nak kongsi bersama lah ni. Even ramai dah kot yang pergi sana, tapi kan ke pengalaman setiap orang tu berbeza.

Before that, meh sini aku nak bagi souvenir pada teman-teman di blog ni. Ala...souvenir murah-murah jer.Tak mampu lah nak bagi yang mahal mahal.  So syaratnya sangat mudah, just drop komen kat entry ni. Cakap je, "Nita, saya nak! saya nak!". Tak payah nak buat entry bagai. 

Simple je kan? =)


Ikhlas,
Anita.

Comments

ShidaGhazali said…
assalamualaikum

Nita, saya nak! saya nak!
puanstoberi said…
woho... blog Nita dah di virus oleh anon ni..sila disable komen utk anon Nita..bhya nih..sesilap kang tersebar virus..

Oke.. akak komen cam lain buleh dapat.. Nita... nak ole2 dari Bandung bule?? Muahahahha :P
Teratak pena said…
ala...la....la... segan le dik nak cakap... Dik Nita, nak ole-oleh... saya nak...saya nak...(okey tak)
"Nita, saya nak! saya nak!"

Nak gak! tak bagi majuk!! hihi..

cpt2 update psal bandung,snng rujuk nita..hihi
Cahaya said…
nak jugak. ada plan nk gi bandung tapi entahlah. singapore dah lepas. next bandung lak..
cik dila said…
weiii, aku nak jugak wei, nak jugak!
Onlin3 Shopp3 said…
Towel brapa byk dsediakan sebilik? Air panas ada x? Kettle?
Onlin3 Shopp3 said…
Towel brapa byk dsediakan sebilik? Air panas ada x? Kettle?

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA