Day 5 - A photo of you making a funny face.

Assalamualaikum.

Nak sambung task yang tergendala ni, 'Cabaran 10 hari 10 gambar'. 

Setelah minda aku ni penat berteka-teki pasal aku yang before-before this. Susahnya nak jaga hati semua pihak. Dan penat juga lah nak buat semua orang senang dengan kita. Permudahkan urusan dengan senyum dan maafkan semua orang. Itu yang terbaik.

Ada dua picca yang aku rasa macam funny! Kalau korang rasa tak funny diam-diam jer. Maaplah, agak cekci sikit picca aku ni. Tapi layankan aje. Picca last week aku pergi kenduri umah kawan baik aku cik Ana. Bosan-bosan depan pelamin aku jadi cam gini. =P


Dan one more picca ni, kerusi ajaib tema dia! Hanya aku je yang boleh nampak kerusi tu. HAHA. Kot sesiapa yang rasa nak tambah idea, mehla join task ni. Senang saja!

p/s tak taulah kot entry aku ni boleh jadi isu gak ke? err T_T


Ikhlas,
Anita.

Comments

haha,lwk yg pertama tu..kih2..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA