Day 7 - A photo of you and your best friend.

Assalamualaikum.

Oke jum ke Hari 7 - A gambar saya dengan kawan-kawan baik saya!

Alhamdulillah aku bersyukur sebab dikurniakan sahabat-sahabat baik yang sangat memahami! Ini antara mereka kesayangan saya.  Kalau ada yang tak tersebut tu, maaplah. Tapi ada ke? Daku cuba untuk menjadi sahabat yang terbaik untuk kalian. *hugs* Walaupun kadang-kadang rasa mampu tak mampu je.

Bersama Cik Ulfah Zahira (Nak tunang 30hb 3 2013 ni) 
Kalau tak ada sen, aku Hello dia. Dan kalau dia tak ada sen, dia pun Hello aku. =P

Bersama Mama Ika & Mama Zan (Dua-dua pun dah kawen dan jadi MAMA)

 Bersama Mama Ana ( Dah kawen & mode bulan madu!)
Pendengar yang sangat setia & sangat memahami juga. Susah dan senang sebenarnya.
 Tapi bila dah kahwin ni, banyak perkara yang membataskan kami untuk berjoli sesama. =p

 Bersama Cik Ekin ( Tak single & akan dijemput ke majlis pertunangan pada bila-bila masa. Eh?)
Sahabat yang sangat ceria dengan gelak ketawa & gosips.

 Bersama Cik Iela ( Status sebenar masih ragu-ragu. Single kah? =p )
Sahabat  yang sangat memahami sebenarnya. Kurang berhubung sebenarnya lately. 
Entah kenapa aku pun tak pasti.

 Bersama Mama Farah ( Sudah ada anak lah. Muka awet  muda sangat nih..)
Sahabat yang matang dan banyak pengalaman kehidupan.


Bersama Cik Azie ( 100% single) Meh sapa nak kenal meh =D
Sahabat yang penuh dengan falsafah kehidupan.  
Juga memberikan motivasi untuk terus belajar dan belajar.
Semoga menjadi Dr. Hazie. InsyaAllah.

 Bersama Cik Effa ( Tidak single juga. Tapi tak ketahuan pula bila nak tamatkan zaman bujang)
Sahabat yang sangat tenang dan jiwa sentiasa positif! 
Kalau rasa negatif je kepala otak ni, mesti contact beliau ni & auto akan jadi positif.
 HEHE

Cik Eei ( Yang bakal menamatkan zaman bujang akhir tahun ni. InsyaAllah)
Sahabat yang memberi & menerima. Bersusah senang bersama selagi mampu. 
Aku plak yang positif kepada beliau.

 

Sekian...


Ikhlas,
Anita.


Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA