Kisah hujung minggu - Makin aku cinta.

Assalamualaikum.

Ini entry gediks tau! Kalau rasa macam tak suka entry gediks boleh dah close kat atas tu.
 
Alkisahnya...

Kejadian yang terjadi beberapa minggu yang lepas aku duduk je seharian kat rumah. Kereta pun problem bocor plak masa tu. Sabar jerlah nak duit sesaja  Maka kegiatan aku seharian tengok tv, kemas rumah, masak & dengar radio. Nak ajak Mr. N berjalan, dia pun tak ada,  ada kerja yang perlu di uruskan di Seremban.

So bila dah pepetang sikit tu, dia msg aku suruh dengan radio hot fm. Katanya nak tuju lagu kat aku. Aku jenuh pikir lagu apalah yang dia nak bagi, ternanti-nanti lah juga. Tapi bila dah pukul 6.20 petang tu. Jeng jeng jeng...

Dengan ucapan dari beliau, memohon  maaf sebab terpaksa kerja hari ahad. Semua ni adalah kumpul duit untuk kahwin.

*Tears*

Bergenang air mata aku bila ucapan tu macam tu. Sebelum ni aku je yang banyak gedik-gedik tanya jum lah tunang, jum lah  kahwin bagai. Tapi respons dia sangat biasa. Sebab pernah jugak dia cakap, dah pikir banyak ke nak kahwin dengan dia? Errrr. Kadang terasa hati, hmmm. Betul ke dia ni nak aku? Ke aku je yang syok sendiri dengan bf sendiri =P

Tapi bila dah cakap macam tu, so just tunggu the next step. InsyaAllah  kalau jodoh antara kami panjang. Tak payah nak cerita sebenarnya kan? Tapi entah aku suka nak bercerita.Thats why belog ni ada nama dunia Cik Anita.



Dua-dua pun TING TONG! <3 br="">

 
Ikhlas,
Anita.
 

Comments

Kuazue Mohamad said…
hahaha...lawaks...tenok.pic..
Anonymous said…
hehhe sweet nye :) da lme ta mkn nasi mnyak ni hihi pape pon salam kenal :) first time singgah.

http://ikutsukaakuaje.blogspot.com
sweet ne nita..jadi touching lak kak ita..semoga semua terlaksana..tak sabar nak tengok nita kawin..
Cik Da said…
ala sweetnya tahniah kalu sis mesti terharu kikikiki
cik dila said…
alolooo...
dont worry,dia dah ckp mcm tu maknanya dia serius. huhu.

Semoga cepat2 kahwen. Happy lak aih yg membaca ni. hiks.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA