Beg Raya Sudah Beli!

Assalamualaikum.

Yeay *melompat riang*

Daku sudah beli beg raya! Semangat terlebih kuasa doploh aku nih. Padahal puasa pun belum, tapi dah pikir memacam nak raya pakai apa dan sebagainya. Tapi daku positifkan suasana bahawa, persediaan yang sangat awal itu penting. *senyum manja*


Hamboi bergroupon saja? Kan? Comfirm akan ada yang cakap macam ni kat aku. Especially family aku kalau ada yang tengah baca entry ni. Ehem. *peace  yaw*

Ini sambungan cerita groupon yang aku ada cerita tempoh hari. Simple je beg dia! Kecik dan bergaya. Kononnya lah kalau aku yang pakai beg ni. Harga dalam RM45 satu. So lelaju aku beli dengan opismate aku.

 kredit - groupon

Meh bayangkan kalau aku pakai yang macam kat atas ni. Cantik kan? *angguk kepala* Simple saja. I loike!

kredit -  groupon

 Beg yang aku beli sebenarnya warna hitam tu, nak warna coklat! Tapi sudah habis. =( Tapi hitam pun hitamlah! Sebabnya dah lama aku tak beli beg warna hitam. So colour hitam sangat sesuai untuk semua baju kan.

Oke sekian sudah, tapi ada lagi entry bergroupon selepas ini! Sabar ya dong. Tunggu apa lagi yang aku beli. Fuhh. *bankrap*


Ikhlas,
Anita.

Comments

Teratak pena said…
nampaknya bergayalah tahun ni...
Tinta Lana said…
Salam.

Ini betul2 awal,hahaha

Mcm lana, beli kain psg awal2..betul2 awal, awal tahun dah cari :D hehehe, pastu tempah jahit awal, nnti tukg jahit takda kelam kabut.
Cik Da said…
wahhh awalnya dah siap shopping...
ekin said…
nak jugak beli melalui online ni, tapix reti..haha

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA