Bila kerja nak siap?

Assalamualaikum.

Selamat hari Ahad.

Cuti kah anda semua? Hooray.

Tapi walaupun cuti kerja harus di siapkan okey. Tapi ni aku sedang kemaruk nak update belog. Maka kerja aku buat sikit, mengadap belog lebih dari kerja aku sendiri.


Nampak tak perangai curi tulang aku.

Tapi aku layankan je kemaruk aku ni. Sebab idea tengah mencurah-curah ke ladang gandum. Jadi ada je modal nak cerita. Tu yang cerita dah lama berlalu pun aku share dengan korang. Bila aku tengok draft aku, mak ai.. dah ada 25 cerita. Tinggal nak susun je mana yang sesuai nak publish ke tak. Kalau sesuai aku auto schedule kan dia.

Berbalik pada cerita belog aku ni,  bila aku tengok header aku, DUNIA CIK ANITA. Kalau aku kahwin kang, nak tukar ke jadi DUNIA PUAN ANITA? Errr. Rasa tetiba macam dah tua sangat!

Ha oke lah nak pergi pasar! Nak tengok udang. Udang sesaja aku ni.


Ikhlas,
Bakal Puan Anita.
HEHE

Comments

klu idea ngah mencurah, mmg...mai ni kdang2 bila lgsg xda idea, perah mcm mana pn xguna gk..hee
Cik Anita said…
mysara Ab Rahman~

Kan! Tapi kalau tengah tak ada idea. Aduhai~ Nak log in pun malas.T_T

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA