Program Pembangunan Jati Diri di Bagan Lalang.

Assalamualaikum!

Bagi salam pun aku penuh semangat! Hehe.

Entahla, rasa semangat kena pergi kursus dekat semenanjung 16 April nih. Walaupun hakikatnya daku tau, akan penat otak pergi kursus ni. Comfirm kena basuh kepala dan minda. Tapi rasa gagah sebab dapat terbang ke Semenanjung. Homesick kah aku??

Kursus start 16 April sampai 19 April 2014 dekat Hotel Seri Malaysia Bagan Lalang. Kali pertama pergi kursus, semangat waja lah aku. 


Tapi kitorang decide nak balik Ahad 20hb tuu. So ada masa hampir sehari boleh berjalan-jalan dekat KL. Boleh lah kan beli barang hantaran. Yeayyy.

Sebab apa kitorang? Sebab... semua cikgu baru wajib pergi kursus nih. Lagi best dua orang kawan aku, memang kampung dekat Bagan Lalang tu. Huh. Jeles!

p/s :
Tapi nanti kalau dah tiap bulan kena terbang, mampukah aku? hehe. Sebabnya hujung bulan ni nak ke Kelantan pulak as a guru pengiring budak-budak debate.


Ikhlas,
Anita.


Comments

Teratak pena said…
seronoknya gi kursus... apa pun good luck
Selamat berkursus Cik Anita...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA