Segmen Masakan : Menu bujang

Assalamualaikum.

Kembali segmen masakan dapur Cik Anita.

Kalau ada sesiapa yang perasan, dulu aku ada buat segmen diri sendiri. Segmen masak-memasak yang entah pape. Tak sedap pun nak cerita kan? Konon nak cerita yang aku ni rajin masak.

Maka dekat sini aku meneruskan hobi aku yang aku rasa skill makin hilang kelaut sebab lama dah tak ke dapur. Tapi menu simple ya amat, ikan goreng, sambal ikan & kobis tumis jeee. 


Semua masin! Lori garam tumpah dekat rumah aku.

Menu simple tapi makan bertambah? Aduhai.. Macam mana ni? Risauuuuu. Sebabnya aku tengah berdiet untuk majlis tunang aku yang sebulan je lagi. Risau kang badan nampak berisi. Risau je lebih, tapi tak jaga pun. Bosan lah aku ni. Huh.


Ikhlas,
Anita


Comments

Eintan Nurfuzie said…
nyum2.. ahahah.. kena diet nasik la.. makan lauk pauk je
puanstoberi said…
rajin ada 2 jenis masakan ikan. kut akak, ikan tu je lah yg ada. huhu
Teratak pena said…
kata org tua klu masak masin tandanya org tu nak kawin
Lynn Damya said…
hahaha, nampak mcm sedap !takpe beb, teruskan mencuba..mak aku selalu ckp mcm tu, cuma aku je yg belum praktis kan lagi..malu katanya nak masak bila ade family kat rumah..nt kena 'bahan'~~hahaha..

haa kelakar kau ni, risau je lebih kan..haha

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA