Terima Kasih Emak!

Assalamualaikum.










Nak teka tak apa aku dapat?













Apa agaknya yang emak aku pos untu aku? 













Cepat teka?












Teka la?













Malas teka?













Ala... teka laaa.. 















HEHE
















 Pembayang pertama??







Pembayang kedua?










Okey ini dia...

*





*






*






*







*





tadda...


Sambal tempe!!

HEHE. Sambal tempe pun nak pos? Mak aku pos sampai 5  kilo kauuu. Punya la berat sambal tempe. Belum lagi dengan harga pos dia. Boleh dapat tempe sebakul!!! Terima kasih emak. Sayang emak sangat. Nampak sangat anak emak ni anak jawa kan. hehe.

Maka makan sambal tempe lah aku sepanjang hari.



Ikhlas,
Anita.

Comments

Lynn Damya said…
Wohooooo seronoknya ! sangat best okay makan ni !!! nak sikit~~5 kilo tu~ haha :D
wah mak ingt kat anak tu..

best2..
gadisBunga™ said…
wow. mak awak ohsem poskan sambal tempe untuk anak beliau! :D
puanstoberi said…
bes gak tu.. takde lauk apa, makan tu je ngan nasik panas2. pun sodap!

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA