Thanks Nuffnang!

Assalamualaikum.

Sebelum aku terlupa,  thanks bebanyak dekat Nuffnang atas duit poket yang aku dapat bulan lepas! Yeayy. Lama jugak lah tersimpan nak dekat sebulan, sebab sibuk kursus dan menguruskan pasal pindah.  Baru-baru ni je aku berkesempatan nak clearkan cek nih.

Pertama kali aku cash out duit ni!!Teruja lah jugak.


Tak ada lah dapat banyak berjuta-juta lemon pun. Tapi alhamdulillah dapat lah sikit duit poket. Aku sebenarnya tertekan cash out! Saja-saja tekan tengok apa jadi. Ingat boleh UNDO. haha. Tak ada niat pun lagi nak keluarkan, ingatkan nak kumpul jadi lagi banyak. Walaupun hakikatnya secoet je.

Maybe tuhan tu tau aku bakal dipindahkan ke sini dan memerlukan duit belanja. Hehe. Paham jelah kan, dengan situasi aku sekarang ni. Berguna la juga sikit sebanyak pada aku. Tapi sebenarnya, masa aku nak cash out, aku tak tauuu pun yang aku akan pindah.

Nampak tak? Nampak tak bahawa perancangan Allah tu cantik. Dia akan jadikan sesuatu yang berlaku tu, akan ada hikmah dia. Ecewah. Betapa aku mengaitkan yang aku tersalah tekan cash out tu! 

Ni aku cek balik akaun aku, eh? Ada rupanya BE yang masih setia singgah kat belog aku ni. Thanks again Nuffnang. Love you lah.


Ikhlas,
Anita.


Comments

Teratak pena said…
rezeki datang lagi... tahniah
Cik Anita said…
Thanks Kak Siti! :)
Cik Anita said…
Cekgu Azrin =)

Yui!
Yui pun sama. Tapi Yui selalu dapat kan!

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA