Doodle Cute untuk Majlis Pertunangan

Assalamualaikum.

Tadaaaa..

Nampak tak doodle ini sangat cute dan sangat cantik? HEHE.



Doodle cute  ini memang sengaja aku tempah untuk goodies aku masa majlis tunang aku nanti. So doodle ni jugak akan jadik gambar untuk kad kahwin kitorang nanti.



Untuk tunang cuma tambah word MAJLIS PERTUNANGAN tuu. 

Aku suka sangat doodle ni, sebab boleh baca karakter kami di situ. Kan? Karakter seorang guru dan seorang pencinta seni lah kot dengan rambut Mr. N yang panjang mengurai tu. hehe

Aku oder dekat SINI!!! Kalau rasa berminat boleh la oder doodle dekat sini yang aku sangat puas hati. Nak bekerjasama dengan tuan yang buat doodle ni pun senang. Email terus je dia reply. Deal harga, beliau design then seminggu siap!

Kalau nak tau harga agak-agak berapa? Tekan sini nak tau hargaaa.  HEHE



Ikhlas,
Anita nak kahwin.  =P


Comments

Teratak pena said…
comey....cam tuan dia juga
puanstoberi said…
cam bes je. nak buat lah. sempena apa ah?? teeheeee :D
Unknown said…
Comel...Simple & kiut je design dia...;)
Cik Anita said…
Kak Siti:
Alamak.. puji begitu, malu saya. HIHI

Kak Reen :
Haaa... Buatlah! Memang macam best. Sebab macam comel jee. Takyah sempena-sempena. HEHE.

Iena:
Yerp! Saya pun suka sangat!
ekin said…
comey comey..
Era said…
Hehe tenkiu dear! :)
First time singgah sini . Cantiknya blogggg . suke tengok :D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA