Jalan-jalan jumpa blog adik sendiri! Lawak...

Assalamualaikum.

Dalam aku ada mood nak blogwalking harini.  Terjumpa belog seseorang yang macam aku kenal! Eh??

Sebab sebenarnya memang aku dah lama tak melompat-lompat baca blog orang lain. Dulu memang rajin gila. Tapi tu dulu zaman  student. Sekarang aku fokus pada belog yang aku familiar sahaja dan maybe pada blogger yang datang menyapa aku. Sebab masa yang terhad. 

Tak naklah, komen blog orang tapi tak baca isi. So kalau aku baca isi entry, rasa ada idea nak komen maka aku akan komen.

Alkisahnya, terjumpa belog adik aku sendiri! hehe. Pulak tu ada sikit cerita pasal aku. Tak aktif sangat si adik aku ni. Tapi good girl. Ada semangat untuk berblog ye.

Adik aku si Husna aku panggil. Comey lotey je baru tingkatan 3. Dulu aku tingkatan 3 hingusan lagi tak tau apa dunia internet sangat ni. Nak ada blog apatah lagi. Tapi itulah hakikatnya dunia serba canggih ni.


Merah Jambu nama dia!

Follower pun tak ada lagi, maka aku lah orang pertama follow dia. Mih mih mih. Aku tak taulah bila si kecik ni nak update cerita lagi. Entah-entah dah tak update! =p


Ok bye!


Ikhlas,
Anita.


Comments

Lynn Damya said…
Hahaha, wahh..kalau aku jd adik kau yg ade blog tu, mesti mcm segan..sbb mesti aku ada kutuk kakak aku kat situ..ngahahaha..gurau je :P
Unknown said…
Salam kenal blognya bagus sekali. salam kenal dari saya di Indonesia

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA