Ke Kelantan pula 01 Mei - 05 Mei 2014

Assalamualaikum.

(Ini entry auto publish)

Sebenarnya sekarang ni aku sedang dalam perut kapal terbang barangkali. Ada urusan sekolah dan aku perlu pergi ke Kelantan. Apa yang aku rasakan sangat istimewa, sebab last aku pergi Kelantan masa aku umur 12 tahun! Sebab ada rombongan sekolah waktu tu.

Ini dikala umur aku yang dah kira tua jugak lah kan, hehe. Baru aku dapat menjenguk Kelantan lagi! Ke cerita sedih sebenarnya? T_T

Tak ada urusan penting atau sedara mara dekat sana. Maka tak lah aku pergi. Ini aku gerak 01 Mei sampai 05 Mei. Gerak time cuti hari Buruh lah pulak. Hilang sehari, hari aku nak bangun lambat di waktu pagi. Hehe.

Kumpul student jam 4.30 pagi. Pukul 5 pagi gerak naik bas ke airport sibu. 

Kalau mengikut perancangan :

Dari Sibu terbang ke Kuching, dari Kuching plak terus ke airport Kota Bharu. Itu pergi. Baliknya pulak dari Kota Bharu ke Kuala Lumpur. Kuala Lumpur ke Sibu. Nanti dari Sibu naik bas ke Mukah!

Perjalanan yang panjang jugak tu. Nak beli keropok lekor banyak-banyak kat sana nanti. Ada ke eh? Sebab aku pergi ke area Pengkalan Chepa.


Mengidam keropok sekarang! kredit - google

Semoga perjalanan pergi dan balik berjalan lancar dan selamat. Semoga anak-anak didik aku nanti jadi juara!

InshaAllah.


Ikhlas,
Anita.


Comments

Teratak pena said…
Selamat pergi dan selamat kembali
Chekgu Azrine said…
Seronok g kelate..
Mknn best2..
Syiok..n heaven!!
ekin said…
Jgn lupa bawa balik budu..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA