Jum tonton ZIKIR HATI 2014 di TV3!

Assalamualaikum.

Rancangan ZIKIR HATI sempena bulan Ramadan ni,  setiap hari AHAD jam 11.30 MALAM di tv3.

Dah lepas malam semalam episod pertama dengan Najwa Latip. Ada sesiapa yang tengok tak? Aku memang suka banget dengan Najwa Latip nih. Aku pun tak tau kenapa.


Zikir Hati 2014 

Kalau tak sempat tengok  jum tengok minggu depan pulak. Agak-agak kenapa aku promot suruh korang tengok? Sebab... aku nak support Mr. Tunang aku punya kerja. Beliau as a tenaga kerja untuk program Zikir Hati ni. Sebab betapa aku tak dilayan dek beliau busy kerja. HAHA. So aku kena hargai hasil kerja Mr. Tunang aku nih.

Faham tak perasaan sebagai si kekasih yang tak dilayan berharian sebab sibuk kerja. Tapi aku ni mengada asyik nak merajuk saja.

Okeylah, itu sahaja. Jangan lupa tengok Zikir Hati Ahad depan okey jam 11.30 malam kat TV3!


Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA