Apa khabar kalian?

Assalamualaikum.

Tajuk kat atas tu kliser gila.
 
Apatah lagi bila belog ni dah lama bersarang. Malas dah nak bagi alasan mengapa dan kenapa tak update belog. Sebab mencari alasan tu semua orang terel. Kan? *senyum senget*
 
Tetapi bagaimana cara untuk kita menyelesaikan sesuatu tanpa alasan? Wah gitu. Sebab aku selalu cakap camtu dengan student bila mereka tak siap kerja atau latihan yang aku bagi.
 
" Saya tak nak dengar alasan kenapa dan mengapa kerja awak tak siap. Saya nak awak fikirkan apa pun cara, latihan yang saya bagi ni ada di meja saya petang ini."
 
Nampak garang tak aku di situ? Ehem.
 
Maka cara untuk menyelesaikan masalah dan tidak menjadikan belog ini berhabuk. Mari kita update belog selalu!
 
Terus pasang alarm kat HP, jam 9.30 malam untuk update belog! *GELAK JAHAT* (Ini kisah benar-benar belaka)
 
Sadis gile sampai update belog pun ada alarm.
 
Balik pada permulaan tajuk di atas. Apa khabar kalian? Sihat walafiat hendaknya. Lapan bulan aku menyepi, mesti banyak gila tertinggal cerita. Aduhai. Tak apa, pelan-pelan kayuh. Pelan-pelan aku akan jalan kat belog kalian nanti.
 
Ye-ye je kalian bagai aku ni. Ada ke orang nak baca & singgah belog aku ni?
 
 
Ikhlas,
Anita.
 
 

Comments

Unknown said…
Eh eh kt sggh..xpe fhm org busy. Hehe
THE GREEN said…
wsalam...

saya pun skali2 singgah..hilang skejap yg serabut2 dlm kpala ni....

:-)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA