Merajuk

07.50 pm

Sepanjang hampir dua tahun kat sini, kerja di perantauan orang, belum pernah lagi aku betul-betul merajuk dengan kawan-kawan sendiri. Sebab aku pun tak kenan orang yang merajuk. 

Tapi semalam datang ngade-ngade. 

Ampunkan aku. 

Kita ni kalau hidup tempat orang, mana boleh nak sesuka hati merajuk bagai. Mana mungkin ada yang nak datang melayan rajuk kita ni. 

Tapi entah semalam aku sensitif betul. 

Kawan serumah aku pergi open house tapi tertinggal aku. 

Bukan sengaja pun. Aku sedar tu.

Sebab line hp problem dek angin puting beliung. So tak dapat call aku, maka mereka membuat keputusan pergi tanpa aku. 

Bila aku dapat call balik, tup tup dah kat sana. Hehe

Sentap kejap. 

Terus aku OK BYE & lapar sampai ke petang. 

Mengada-ngada sungguh aku ni. 



Rasa menyesal pulak. Hee

Comments

Anak IbuAyah said…
Alololo saba yee. Ni dah mkn blum ni?
puanstoberi said…
salahkan hormon.. hehehe :D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA