Perihal Putus-Putus Tunang...

Assalamualaikum...


Lama dah aku tak bergosip kat sini pasal artis. Terdetik nak cerita pasal sayangku Ally nih. Malam tadi tengok cerita gosips-gosips kat galaksi TV9, terkejut sungguh aku rupanya Ally Iskandar dah putus tunang. Sejak bila ye? ketinggalan zaman betul aku ni. Sebab aku ni memang minat gila dengan Ally Iskandar dengan style dia yang ala-ala macho tapi malangnya sedikit rendang.




.sumber pendapatn.


Bila part last masa wartawan tu tanya Ally pasal ex-tunang dia Aisyah. Ally cakap semoga Aisyah tu memperoleh seseorang yang lebih baik masa akan datang.


Jadi.


Aku simpulkan bahawa dorang ni putus tunang sebab Ally ni sibuk 24 jam. Then Ally ni jenis yang serius dan tak mampu nak melayan kerenah si tunang dia yang manja dan nakkan perhatian. Agaknya la. Lain-lain cerita wallahualam. Kalau dah tak serasi, buat apa tunggu lagi. Lebih baik pisah daripada rumah tangga bercerai berai kelak.


p.s Ally Iskandar sebenarnya tunggu aku.

Comments

Marlina Mohtar said…
amboi cik Nita :) statement last tu yang tak tahan...hehe
puanstoberi said…
rasa 30hb ke 31hb Julai derang putus. Udah mcm musim plak. Sorang putus, ada je lelain putus. huhu

by d way, tunang dia tu anak kepada RS akak masa kat UiTM Melaka dulu. Mmg lawa ah budak tu sbb tu leh masuk Gadis Melayu tu ari kan.

Tkpe la..takde jodoh la tu :)
syazwani ab said…
memang musim orang putus tunang ehh.
Myra Arshad said…
errr. ally iskandar tunggu akak? mak aii. #pengsan. hahaha :D

takpe, saya d sini setia menunggu kad kahwin ye. sekian :p
cik dila said…
hahaha..ke kau yg tunggu Ally weh?
Oh Lady said…
hu...tau xpe,musim ke hape nih babe...sangat takot putus2 ni...dah tiada jodoh..
BeBy aiDa said…
die tunggu aku la.. kuikuikui.... =p... peminat no 1 ally au... sejak die jadi pengacara ramalan kaji cuaca kat tv3.. hahaha
Teratak pena said…
mungkin dah tak de jodoh..

Sedih jugaklah...
toi tu,dah tak serasi,better wat apa2 yg ptot cepat.. =)


p/s: kena mulakan hari dgn happy.. heheh..
Cik Anita said…
@Princess Solehah

status orang syok sendiri cam gitulah die..hihi
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

cian Nita baru tau~ hihi

tulah. ada baca gak kat belog akak ritu. memang cantik eh dia, tapi macam manja2 kot orangnya? hehe

pndai2 aje :P
Cik Anita said…
@Wani

musim ke?

ishk. bunyinya seram!
Cik Anita said…
@Myra Arshad (:

eeehhhh sayang!

janganlah pengsan. kalau betul nanti camne? grrr.. berangan!

ok datang yeee! walaupun dari Perlis. pasti~
Cik Anita said…
@cik dila

eh takla..

die yang tunggu aku..kui3
Cik Anita said…
@Caythrine Amanda

hurm.

kalau boleh elak lah perkara camni. tapi kalau dah tak leh nak go on? nak buat camne lagi kan..hm
Cik Anita said…
@BeBy aiDa

ahh.

ko sibuk!

Ally aku je yg punya..huahua
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

itulah...

hurm. sebolehnya biarlah jodoh tu tak ada sebelum tunang. ni dah tunang baru rasa tak ada jodoh tu. melibatkan keluarga semua.

mintak2 dijauhkan..
Cik Anita said…
@nuyui a.k.a miss NUSHA

mungkin la.
lagipun dorang baru rapat 3 bulan dah tunang terus. tu yg tak kena kot..tggu ar 3 tahun ke barulah jalan.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA