Special day untuk Cik Ana tersayang!


Assalamualaikum.

Entry istimewa ni khas untuk Cik Norhana bt. Mahat sempena hari istimewa beliau. Selamat Hari Lahir yang ke 25! Wah.

Sebelum pergi jauh, meh aku nak bagi special gift kat ko. Special cake of the year for ur birthday yang ke 25 ni. Cantik tak? muahaha. Dah tak ada dah nak bagi kek terkejut-kejut tengah malam. Tunggu kot-kot lepas ni sebilik ke. Kan? Ye kok ye kalau ada rezeki. InsyaAllah.

kredit here.

(potong ye, pastu suap sendiri)

Bila lagi nak melangsungkan majlis?

Soalan aku yang sangat tidak digemari ramai dan juga tidak digemari oleh cik Ana ini juga. Aku memahami perasaan itu. Sebab seangkatan dengan beliau. Tapi aku sahabat baik tak apa tanya camtu,jangan orang lain yang tak ada kena mengena. :P

Aku harap ko panjang umur, murah rezeki dan perhubungan persahabatan kita kekal dunia akhirat InsyaAllah. Juga dipermudahkan urusan kerja kita dalam apa jua bidang. Juga jangan selalu gaduh-gaduh dengan Encik Cinta tuh. Jangan juga kuat jeles-jeles. Cool bebeh. :D

Masa type entry ni, sejujurnya aku sangat merindui kamu cik Ana. Sungguh! (sayu gila hati ni). Entah bila nak dapat duduk borak lama-lama dan dengar ko bergosip. Sebab aku memang suka dengar gosip hangat ko dengan Cik Ekin.

Jugak rindu saat kita berkepala hangin then automatk baik sendiri tanpa ada pujuk-pujuk. Nak ikutkan dulu rasa menyampah dengan perasaan tu, perasaan yang entah pape tetiba nak berangin kan? Bila pikir balik, lawak lah pulak.

Jugak rindu saat bergelak ketawa sama, then nangis pun sama-sama. Tak sangka sebenarnya dapat kenal kawan baik cam ko ni. Ecewaaaah. Kawan baik yang sengal tapi sangat memahami. Eh, yeke? :)

Jugak perangai gila kita yang sanggup berkaraoke berdua kalau dah gian nak menyanyi walaupun duit dah nazak gila!Then sanggup tak makan keluar jalan-jalan. kui3. Serius malam tadi tu ko cakap ko pergi karaoke aku rasa, alahaiiii. Jeles lah.

Satu lagi pesanan aku, rajin-rajin belajar masak! Jangan asyik nak kemas rumah aje. Kena rajin jugak kemas dapur tu.

Ha, doakan aku cepat-cepat jumpa pengganti! Rasa jeles lah tengok ko bahagia. Aku ni entah bila, asyik berduka lara tak sudah. Penat otak dah.

.picca masa konvo tempoh hari. rindu*

.picca masa shopping dulu-dulu. rindu lagi*

Okelah, sekadar itu yang aku mampu untuk bahagiakan ko di hari bahagia ko hari ni. Dah macam karang surat cara entry yang aku buat ni.

I Love You So Much More Ana! :)

Ikhlas,
Anita.


Comments

Anonymous said…
hehehehe...thankz...ini hadiah yang bermakna u aku dr ko...sgt2 berterima kasih...aku doaa kan ko ketemu kebahagiaan ko suatu hr nti cuma lambat dgn cepat je....nk tgk ko bahagia mcm dulu2.....muah2...syg kat ko sgt2 (ana)
Cik Da said…
happy bufday to ana...
dhiera zainudin said…
anita UPM jugak ke?? sama la kite. umur pun 25 ea??

selamat hari lahir ana~
cik dila said…
hehehe.. korang klu dkt upm dulu pun berduaaa..

semoga persahabatan tu tak kan putus,insyaAllah.
Zuriana Zainun said…
happy birthday ana...bertuah dapat kawan sebaik cik anita kita ni...hikhik...ety..jgn sedih2..semoga awak pun bergembira selalu..
happy besday ana ya....seronok aje..cita nita bersama ana..semoga kekal bersahabat ya..amin...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA