Baju raya baru beli ONLINE...

Assalamualaikum.

Meh nak kongsi cerita sikit, aku ada beli baju raya kat instagram. Kali pertama dalam sejarah aku beli kat instagram. Beli online tu dah memang banyak kali. Banyak kali juge beli tapi dah depan mata rasa tak puas hati. Tapi ni aku cari pasal beli lagi.HEHE.

Agak-agak apa yang berlaku?

Baju ni pun sejujurmya aku tak puas hati. Sedih. Tapi faham jelah aku ni, kurang cerewet. Aku masih layankan saja. Macam nak repair tang tangan dia yang gedebeh, tengok patung ni pakai cantikkkk je! Sebab patung ni selim kot, aku ni kan besar dari patung ni. Adoi laaa...


Bab besar tu takpela, boleh repair kan... Tapi...tapi... tang warna, macam mana nak repair?? Sebab cuba korang tengok apa jadi pada warna? Huwaaa. Jauh gila warna baju ni dalam gambar yang atas tu? Ke sebab pencahayaan dia yang kurang terang kat atas tu? 



Ha  jangan lupa join GA tauuu. InshaAllah kalau ada rezeki korang dapat baju raya free!! 


Ikhlas,
Anita.



Comments

Cahaya said…
saya beli jugak stylle lebih kurang mcm ni. tak muat terus tak leh pakai. dia cutting kecik rupanya. nak tukar tak boleh. burn rm160. redha jelah sedekah kat orang huhu :(
Teratak pena said…
tema hijau ea...

Biasalah dik. kalau beli online ni ada masa untung ada masa rugi
faktr pncahayaan tu mmg biasa..huhu
eima said…
alahai .. tu mls beli online tu ....
eima said…
alahai .. tu mls beli online tu ....
Iola said…
huu takat ni saya belum lagi terkena masalah size..kalau warna tu ada, sebab faktor pencahayaan, tapi setakat ni, saya suka ja semua yang saya pernah beli (hope so, ) pasal saiz tu,, saya selalunya tengok measurement dulu, agak-agak padan x, sebab memang dia cakap free size pe sume..takut free size tu untuk orang yang tubuh kecik la.huu
Unknown said…
Selalunya patung pakai cantik je kan. :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA